Morons!

Ihan hirmuisen paljon ei ole tapahtunut sitten viime lukeman, mutta kirjoitellaanhan nyt kun aikaa kertas löytyy.

Hiihtolomat on yllättänyt hiljaisuudellaan. Pelättyä ryysistä infotiskillä ei ole näkynyt. Se on varmaan, että viime viikon hyvät kelit piti turistit ulkosalla.. Saas nähdä miten tällä viikolla käynee.

Päätoiminen työtehtäväni on edelleen matkailuneuvonta ja niitä juoksevia asioitahan siinä sitten sivussa on aikaa toimitella. Oon hommaillu nyt postituksien ja erilaisten päivitysten kanssa. Vähän oon alkanut nettivarauksia laittamaan järjestelmään ja laskuja sitä kautta lähettelemään... Tuo puhelinvarausjärjestelmäkin ois tosi simppeli, mutta kunnolla ei siihen kannata paneutua ja opetella, kun uus järjestelmä tulee kuukauden sisään.. Siinä voi mennä vaan sekasi.

Välistä tuntuu vähän turhalta mennä tohon tiskille asiakkailta utelemaan miten voi auttaa, kun monessa tapauksessa on vaan suoraan saanu huhuilla jonkun "täyspäisen" auttamaan. Ei ole mulle vielä täysin selvillä mihin juttuun voidaan jo itse myydä tästä ja mihin pitää vain ohjata. Mutta muuten perus opastuskysymykset ei tuota ongelmia, itse kun paikkakuntalainen on.

Toinen vähän hölmön tuntunen juttu on se, kun vastaan puhelimeen, jos muut ei ole paikalla sillä hetkellä (esim. lounaalla). Sitä vastaa niin virallisesti ja kuuntelee asiakkaan hirmu pitkän sepustuksen mitä asiaa hänellä on, ja sitten minä tyttö vaan töksäytyän, että joo, en valitettavasti voi auttaa, voinko ottaa yhteystietoja ylös jne...

Lounaasta puheenollen... Voi tsiissus. Minä tulen olemaan harjoittelun loputtua niin tynnyri, että huhhuh. Työnantaja tarjoaa mulle joka päivä lounaan Amarillossa ja sitä ku on niin perso ruoalle niin sitä kans vetää sitten koko rahan eestä... Sitä ei ikinä opi, että ähkyssä ei oo hyvä olla =(

Mutta eipähän siinä. Tämmöstä täällä tänään. Palaillaan taas!!!